Розробка дизайну Рекламних карток
Читати >>
Галерея Рекламных карток.
Перейти до перегляду >>
Продуктовый ряд Компанії
Повернутись >>
У світі пластикові картки, як засіб реклами, вже набули широкого поширення. У разі, коли розпещеного покупця важко чимось здивувати, до реклами пред'являються дуже жорсткі вимоги. Особлива ставка робиться на звані форми непрямої реклами. Як правило, такий підхід грунтується на впливі на підсвідомість людини, на її природну цікавість та інші особливості людської психології. У пластиці можуть бути виконані рекламні карти, фірмові пластикові календарі (виглядають набагато привабливіше паперових), та й будь-яка інша представницька продукція. Пластикові карти з успіхом використовуються для рекламних акцій, на виставках та ін.
У рекламі, мабуть, уже все винайдено. Питання лише в тому, щоб знайти серед цих винаходів щось вартісне. Спробуйте уявити рекламний продукт, який клієнт постійно тримає при собі. Людині приємно носити у своєму гаманці або кишені естетично виготовлений і престижний у розумінні оточуючих (наприклад, з написом "VIP" тощо) предмет - шматочок пластику, що у свою чергу породжує питання про те, яким чином власник картки отримав її, де він це зробив і з якою метою. Пластикові карти належать до форм непрямої реклами. Така реклама впливає на підсвідомість людини, її природну цікавість та інші особливості психіки.
Як звичайний пластик може стати засобом психологічного впливу? У більшості випадків власник пластикової картки зберігає її при собі. Діставаючи гаманець, візитницю чи саму карту з кишені, він мимоволі демонструє її всім навколишнім ? своїм близьким, друзям та колегам по роботі. Якщо дизайн картки досить привабливий, її демонстрація неминуче викликає цікаві питання.
Та й сам господар карти, якщо вона справді виглядає гідно, пишатиметься нею. Причому на ставлення власника до карти значною мірою впливає не лише її формальна привілейованість, а й сам ритуал видачі.
Також рекламну діяльність із застосуванням пластикових карток характеризують такі особливості:
- Через психологічні особливості використання пластикової карти, цей засіб реклами відповідає вимогі ефективності реклами.
- Дана реклама має яскраво виражений індивідуальний характер і передбачає роботу практично з кожним окремим клієнтом, який представляє інтерес для вашого підприємства.
- Крім іншого, цей засіб реклами досить дешево. Вартість 5000 повнокольорових пластикових карток можна порівняти з вартістю реклами приблизно такої ж площі в кольоровому журналі тиражем 5000 екземплярів. Необхідно враховувати також і те, що далеко не весь тираж журналу (який, до речі, ви ніяк не зможете проконтролювати) дійде до клієнта, що вас цікавить.
|